A szupercross és motocross sportágban nagyon kevés kerékpár ért el akkora sikert, mint a Kawasaki KX250F. A Monster Energy/Pro Circuit/Kawasaki csapat választott fegyvereként a motorral számtalan nemzeti bajnoki címet szereztek beltéren és kint.
A tesztelések, visszajelzések és fejlesztések során a KX250F-et 2004-es indulása óta minden évben felülvizsgálják. A 2015-ös Kawasaki KX250F sem különbözik egymástól – számos frissítést kapott a teljesítmény és a megbízhatóság javítása érdekében.
A 2015-ös változatok híddobozos dugattyút tartalmaznak a nagyobb megbízhatóság érdekében. Az új dugattyú könnyebb és erősebb, hogy nagyobb teljesítményt is lehetővé tegyen. Egy átdolgozott kipufogórendszer, amelynek célja a teljesítmény növelése alulról felfelé. Az ECU-ba új magneto rotor került a nagyobb ütési teljesítmény érdekében, valamint a felülvizsgált kettős üzemanyag-befecskendezés (DFI) beállításai a jobb alsó és középkategóriás teljesítmény érdekében.
A KX250F Showa Separate Function Fork (SFF) új szelepeit és a Showa lengéscsillapító szilárdabb beállításait vezették be a felfüggesztési részlegben. A Kawasaki a könnyebb tengelyek révén megtakarított némi rugózatlan súlyt. Egy önzáró hátsó tengely anya helyettesíti a régi sasszeges kialakítást, míg a 270 mm-es túlméretezett Braking első fékrotor segíti a megállást.
A Kawasaki kibővítette a KX250F állíthatósági lehetőségeit állítható felső háromszoros bilincsekkel, hogy az alacsonyabb és magasabb versenyzők számára is megfeleljen. A zöld árnyalatú motordugók és sapkák megőrzik a KX-et a gyári Monster Energy Kawasaki gépek megjelenésében.