Használat:
BUICK, ROADMASTER limuzina 5.7, 1993/10 -> 1996/09, 194/264kw/k
CHEVROLET, BERETTA Kupe (1_37) 2.2, 1991/01 -> 1996/12, 71/97kw/k
CHEVROLET, BLAZER S10 4.3 V6 AWD, 1994/01 -> 2005/09, 142/193kw/k
CHEVROLET, BLAZER S10 4.3, 1988/09 -> 1994/08, 115/156kw/k
CHEVROLET, BLAZER S10 4.3, 1994/10 -> 2005/05, 142/193kw/k
CHEVROLET, BLAZER S10 2.8, 1982/09 -> 1985/09, 83/113kw/k
CHEVROLET, BLAZER S10 2.8, 1985/10 -> 1993/09, 93/126kw/k
CHEVROLET, BLAZER S10 2.8, 1985/10 -> 1993/09, 93/126kw/k
CHEVROLET, CAMARO (FP_) 2.8, 1981/10 -> 1986/09, 76/103kw/k
CHEVROLET, CORSICA (1_69) 2.2, 1991/01 -> 1996/12, 71/97kw/k
CHEVROLET, CORVETTE 5.7, 1995/10 -> 1997/04, 246/334kw/k
CHEVROLET, CORVETTE 5.7, 1991/10 -> 1997/04, 207/281kw/k
CHEVROLET, CORVETTE 5.7, 1991/10 -> 1997/04, 224/305kw/k
CHEVROLET, MALIBU 3.7, 1980/01 -> 1983/12, 81/110kw/k
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.